Frakt med Postnord 79kr, gratis frakt (Postnord) ved handel over 1199kr, sendes med Posten 135kr, hent i butikk hos Ringo Fosnavåg
x
x
Søk
cart
Handlekurv

Kjøpsbetingelser

VÅRE KJØPSBETINGELSER

 

PRISER

Prisene er oppgitt i NOK og inkluderer moms, f.n. 25 % dersom ikke annet er angitt. Dina's Leiker reserverer seg for eventuelle feil som kan oppstå på grunn av tekniske feil.

 

BETALING

Hos oss kan du betale med Faktura, bankkort eller kredittkort. Vi benytter Klarna Checkout som betalingspartner.

 

LEVERING

Vi sender alltid varene så raskt som mulig, og senest 3 virkedager etter at ordren er mottat. Ved hektiske perioder kan lengere leveringstid forekomme. Har du gjort en forhåndsbestilling, så sendes alle varer samlet, om ikke annet er avtalt.

 

BESTILLINGSVARER

Bestillingsvarer kan ikke returneres.

Dette kan feks være ekstra store puslespill som bestilles på forespørsel. Eller klær / leker bestilt til deg etter ønske.

Om du avbestiller din ordre, vil vi beregne et avbestillingsgebyr på 25% av varens pris.

 

FØREHANDSBESTILLING

Ved førehandsbestilling av varer, så blir faktura utstedt ved plassering av bestillingen. Faktura skal da betales til normal tid, selv om varene kanskje ikke er levert. Det skal stå forventa leveringstid på varen du bestiller, alt med forbehold om fraktleveransene holder seg oppe som avtalt i Norge/Europa.

Angreretten på 14 dager gjeld da fra bestillingstidspunktet.

Ved kansellering av ordren etter 14 dager, blir det satt gebyr på 299,-

 

FORSENDELSE

Vi sender våre varer med Posten/Bring eller PostNord. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt.
Hver pakke blir vurdert etter størrelse og tyngd om de sendes til hentested eller pakke i postkasse/henges på dør, med Posten/Bring eller PostNord.
Dersom pakken som sendes til postkontor ikke hentes innen 7 dager på blir pakken sendt i retur til oss. Skal vi sende pakken på nytt blir kunden belastet for frakten. 

*Vi sender kun til Norge.

 

LEVERANSEVILKÅR

Det er ditt lokale postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding. Posten sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet med et gebyr på kr 299,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. Uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten.

 

REKLAMASJON

Dersom varen er skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst på ankomstdagen via vårt returskjema. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemet så fort som mulig. Hvis varen er blitt skadet under transport, må du melde dette direkte til oss slik at vi kan finne en løsning. Send oss bilder av varen og emballasjen sammen med ditt ordrenummer og fulle navn. Ta vare på både varen og emballasjen til du hører fra oss igjen, dersom våre leverandører ønsker varen i retur.

 

ANGREFRIST-RETUR

Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp. Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere dine varer i originalemballasjen så de er oss i hende innen 14 dager etter mottagelsen. Varer som sendes oss uten originalemballasje kan ikke byttes eller returneres. Ved bytte av puslespill, og andre leker er det viktig at forseglingen ikke er brutt. Gi oss beskjed ved å bruke returskjemaet, om at du ønsker å benytte deg av angreretten.

 

Du har ansvaret for at returvarer når frem til oss i uskadet/komplett stand. Sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket, ikke fest tape og adresselapp direkte på originalemballasjen! Vi anbefaler at du sender returen som Norgespakke, da de er søkbare og forsikret i postgangen. Søkbarhet og forsikring frafaller om du sender pakker som vanlig post – og postgangen vil ta lengre tid. Pakkene kan ikke sendes som bedriftspakke. Merk deg at returporto betales av deg som kunde.

Og ved retur av varer, for du tilbake hele beløpet for varene, og ikke eventuelt portokostnad som var på ordren ved bestilling, da vi har hatt kostnad på å sende varene.

Vi henter ikke ut pakker som sendes til oss som oppkrav.

 

Returen sendes til:

Dina's Leiker AS

Postboks 21, 6099 Fosnavåg

VIKTIG - legg til telefon nummer 90874874 på returen - slik vi får beskjed om at pakken er på vei til oss.

Husk å legg ved ordrenummer og kontaktinformasjon slik at vi finner tilbake til din ordre.

Fyll ut angrerettskjemaet og legg det ved i returpakken. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt refunderer vi varens pris. Vær oppmerksom på at kostnader ved retur av varer påfaller deg (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).

 

ENDRING I VILKÅRENE

Selger forbeholder seg retten til å endre nærværende vilkår, herunder som følge av endringer i lovgivningen.

 

TAUSHETSPLIKT

Alle kundeopplysninger håndteres med stor diskresjon og kommer under ingen vilkår til å spres videre til utenforstående.

Har du spørsmål så ta kontakt med oss på mail: dinajensholm@hotmail.com